“Azercell”in Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94 faizi ötüb
Müştərilərinə operativ və keyfiyyətli şəkildə xidmət göstərməyi hədəfləyən “Azercell” müraciətlərin vaxtlı-vaxtında cavablandırılmasını, eləcə də müştərilər tərəfindən irəli sürülən bütün təklif və şərhlərin diqqətlə araşdırılmasını təmin etməyə müvəffəq olub.
2023-cü il ərzində “Azercell”in Əlaqə Mərkəzi ümumilikdə 3 milyona yaxın zəng qəbul edib. Daxil olan müraciətlər ortalama ilə 2 dəqiqə 20 saniyə ərzində cavablandırılıb ki, bu da dünyada qəbul edilmiş 6-7 dəqiqə standartı ilə müqayisədə yüksək göstəricidir.
Təqdim etdiyi xidmət keyfiyyətini daha da artırmağı hədəfləyən “Azercell” bu sahədə önəmli texnoloji yeniliyə də imza atıb. Şirkət ötən ilin noyabr ayında Azərbaycan dilində tam spektr xidməti göstərən süni zəka əsaslı ilk virtual assistenti istifadəyə verib. Müştəriləri Əlaqə Mərkəzinin operatorlarına yönləndirmədən bir çox servisi dərhal özü həyata keçirən “AiCell” adlı bot abunəçi sorğularını daha operativ şəkildə emal etməyə dəstək olur. Bununla da “Azercell” daha qısa müddət ərzində daha çox müraciət cavablandırır və eyni zamanda, müştərilərinin vaxtına qənaət edir. Qeyd edək ki, virtual assistentin ünsiyyət funksiyaları və xidmət imkanları daima genişləndirilir və yaxın bir neçə ay ərzində bota daha iki özünəxidmət funksiyası əlavə ediləcək.
Eyni zamanda, “Azercell” rəqəmsal kanallar vasitəsilə də fasiləsiz xidmət göstərməyə davam edib. Ötən il ərzində şirkətə onlayn kanallar üzərindən 1,5 milyona yaxın müraciət daxil olub ki, onlardan təxminən 440 000-i sosial şəbəkələrdən ünvanlandırılıb. Hazırda “Azercell”in müştəri xidmətləri “Facebook”, “Instagram”, “Twitter”, “LinkedIn” və “YouTube” platformalarında fəaliyyət göstərir.
Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğun fəaliyyət göstərən “Azercell” ötən il “ISO 18295-1:2017 : Əlaqə Mərkəzlərinin idarə edilməsi sahəsində uyğunluq” sertifikatına da layiq görülüb.
Yuxarıda adı çəkilən tədbirlərin nəticəsi olaraq 2023-cü il ərzində “Azercell”in Əlaqə Mərkəzinin Müştəri Məmnuniyyəti indeksi 94,9 faizə çatıb ( dünya standartlarına əsasən 85 faizdən yuxarı olan nəticə artıq çox yüksək göstərici kimi hesab olunur).
Xatırladaq ki, “Azercell”in Telefon Mərkəzi ilə 7/24 rejimində çalışan *1111 qısa nömrəsi, eləcə də 012-4904949 (Fakturasız Xətt abunəçilər üçün) və 012-4905252 (Fakturalı Xətt abunəçilər üçün) şəhər nömrələri vasitəsilə, həmçinin Kabinetim tətbiqi üzərindən onlayn əlaqə saxlamaq mümkündür.
Azərbaycan Belarusla kənd təsərrüfatı üzrə Yol Xəritəsi imzalayıb
Həsən Nəsrullah müvəqqəti olaraq gizli yerdə dəfn edilib
2200-dən çox namizəd dövlət qulluğuna imtahanı verəcək
Qazaxıstan prezidenti MDB təhlükəsizlik xidmətləri rəhbərlərini qəbul edib
UEFA Millətlər Liqası: Millimizin Estoniya və Slovakiya matçı üçün heyəti açıqlanıb
Türkiyənin ədliyyə naziri Yılmaz Tunç Azərbaycanda səfərdədir
AQTA “Rigs” hoteldə yemək verilməsinə qadağa qoyub
Bakıda “İqlim Fəaliyyəti üçün Yürüş” keçirilib
Bu gün 3 rayonda qaz olmayacaq
Azərbaycan nefti 80,04 dollara satılır
Gədəbəy sakini atdan yıxılaraq ölüb
Zığ dairəsi-Hava Limanı yolunda zolaqlar üzrə sürət endirilib
Zakir Həsənov Türkiyəyə işgüzar səfərə gedib
Bu gün Cəbrayıl Şəhəri Günüdür
İlham Əliyev Zəngilanda “Sarıqışlar” SES-in açılışında iştirak edib
“Azercell” yenilənmiş “Premium” tarif paketlərini təqdim edir
Sabah Bakıda 24° isti olacaq
Bu gün Bakı metrosunda iş rejimi gücləndiriləcək
Dünya çempionatı: Daha iki cüdoçumuz medalsız qalıb
İlham Əliyev Cəbrayılda bir sıra təməlqoyma mərasimlərdə iştirak edib
Əli Əsədov Minskdə Aleksandr Lukaşenko ilə görüşüb
UEFA Avropa Liqası: “Qarabağ”- “Malmö” matçına 24 min bilet satılıb
Paytaxtın mərkəzində təmirə görə 5 avtobusun marşrutu dəyişdirilir
QHT-lərə Dövlət Dəstəyi Agentliyi yaxın günlərdə 2025-ci ilin qrant müsabiqələrini elan edəcək
İlham Əliyev və xanımı Cəbrayıla səfər ediblər