Nəqliyyat və Yollar Nazirliyinin saytında həmin yol layihəsinə dair məlumatlar yer alır. Bu layihəyə əsasən Epkin-Dıykan (Başkuuqandı ) yolunun 89.5-ci kilometrindən 159.2-ci kilometrinə qədər olan hissəsinin (69.7 kilometr) yenidən qurulması nəzərdə tutulur. Bu, Qırğızıstanın şimalı ilə cənubunu birləşdirən alternativ yoldur, Narın vilayətinin Jumqalsk rayonundan keçir.
Tender 2017-ci il iyulun 7-də başlayıb və orada 17 şirkət iştirak edirdi. Lakin müxtəlif səbəblərdən 11 şirkətin müraciəti təmin olunmayıb. Tenderdə qalan 6 şirkət arasında Azərbaycandan “AzVirt” MMC şirkəti də olub və bu şirkət digər iştirakçılara nisbətən layihənin həyata keçirilməsi üçün ən aşağı məbləğ-39 milyon dollar təklif edib. Vaxtilə Azərbaycanda yol-infrastruktur layihələrində iştirak edən və qalmaqallı şəkildə ölkədən gedən İtaliya şirkəti “Todini Costruzioni Generali Company” əvvəlcə 46.4 milyon dollar təklif edib. Amma sonda məbləği 40.8 milyon dollara qədər endirib. Qazaxıstanın “Avtodor NS” şirkəti isə ən yüksək məbləğ-62 milyon dollardan çox istəyib. Tenderə qatılan üç Çin şirkəti isə 64, 50.5 və 55.6 milyon dollar istəyiblər.
Texniki və maliyyə qiymətləndirmələrinin yekunu olaraq ən aşağı məbləğ təklif edən “AzVirt Limited Liability Company” tenderin qalibi elan edilib. Amma sonrakı danışıqların gedişində şirkət tender ərizəsinin müddətini uzatmaqdan və müqaviləni imzalamaqdan imtina edib. Nəticədə 2018-ci il sentyabrın 7-də “Todini Costruzioni” tenderin qalibi elan edilib və şirkətlə müqavilə bağlanıb.
Nazir müavininin rüşvəti hansı şirkətdən aldığı açıqlanmır, amma ehtimal ki, söhbət tenderin qalibi olan italyan şirkətindən gedir.