“Azercell Telekom”un Müştəri Məmnuniyyəti Sistemi beynəlxalq qiymətləndirmədən keçib
Ölkənin aparıcı mobil operatorunun beynəlxalq ISO 10002:2018 sertifikatına uyğunluğu növbəti dəfə təsdiq edilib
“Azercell Telecom” MMC Müştəri Xidmətləri sahəsində beynəlxalq standartlara uyğunluq üzrə resertifikasiya auditini uğurla bitirib.
Lider mobil operator ISO 10002:2018 Keyfiyyətin İdarə Olunması /Müştəri Məmnuniyyəti /Müəssisələrdə Şikayətlərə Baxılmasına dair təlimatlar standartına uyğunluq üzrə növbəti dəfə sertifikatla təltif olunub. Keyfiyyət auditini “Büro Veritas Azeri” MMC aparıb.
ISO (Beynəlxalq Standartlaşdırma Təşkilatı) ümumdünya milli standartlar qurumları (ISO üzv qurumları) federasiyasıdır. ISO 10002:2018 beynəlxalq standart məhsul və xidmətlərlə əlaqəli şikayətlərin qurumlara daxil olması, onların nəzərə alınması, cavablandırılıb həll olunması prosesini qiymətləndirir. Həmçinin, şikayətlərə baxılması işinin daha effektiv şəkildə həyata keçirilməsi üzrə tələbləri müəyyən edir. Xatırladaq ki, “Azercell Telecom” ilk dəfə hələ 2011-ci ilin aprelində ISO 10002 Standartı üzrə uyğunluq sertifikatını əldə edib.
“Bağlantını asanlaşdırır, həyatı daha dolğun edirik” strateji məqsədinə sadiq qalaraq müasir texnologiyalar və biznes həllər vasitəsi ilə müştərilərinin həyat keyfiyyətini yüksəltməyi hədəfləyən "Azercell" hazırda öz abunəçilərinə çoxçeşidli servis kanallarıyla xidmət göstərir. Müştərilər Telefon Mərkəzi, Ön Masa Ofisləri və Azercell Eksklüzivləri, Onlayn Müştəri Xidmətləri, "Azercell"in rəsmi Sosial Media Platformaları üzərindən öz suallarını, şikayət və təkliflərini bildirmək imkanına malikdirlər. Abunəçi sorğularının cavablandırılması istiqamətində “Azercell Telecom”un təqdim etdiyi daha bir həll “Kabinetim” tətbiqidir. "Azercell"in abunəçiləri bu tətbiq üzərindən Azərbaycan, rus və ingilis dillərində onlayn çat vasitəsilə müştəri xidmətlərinə müraciət edə, təqdim olunan müxtəlif xidmətlərə qoşula, sorğularına cavab ala bilirlər. Mobil operator müraciətlərə effektiv və səmərəli şəkildə baxılması, onların mümkün qədər tez həll edilməsi prinsiplərinə üstünlük verir, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasını hədəfləyir.
İlham Əliyev Beynəlxalq Astronavtika Federasiyasının prezidentini qəbul edib
Milli Qəhrəman Riad Əhmədovla vida mərasimi keçirilir
Azərbaycan nefti 100,11 dollara satılır
"Azercell" şəbəkəsi Ağdərə və Xocalının əhatə dairəsində
Moldovanın Avropa İttifaqına üzvlük planı ictimai müzakirəyə çıxarılıb
Qarabağ bölgəsində döyüş mövqeləri və dayaq məntəqələri ləğv edilir
Bakıda növbəti “Baku Fintech-2023” forumu keçiriləcək
İlham Əliyev: Biz Qafqazda sülh və sabitlik istəyirik
Davit Manukyan Qarabağda törətdiyi terrorçuluq cinayətlərinə görə həbs edilib-DTX
Yevlaxda Qarabağın erməni sakinlərinin nümayəndələri ilə növbəti görüş keçirilib
Horadizdən Zəngilana dəmir yolu tezliklə hazır olacaq-İlham Əliyev
Rusiya sülhməramlılarının Qarabağda qalması məsələsini Bakı ilə müzakirə edəcək-Kreml
Bakıda Türkiyə-Azərbaycan qardaşlığından bəhs edən sərgi açılacaq
Ermənistan kriminal hərbi cinayətkarlar tərəfindən idarə olunan bir rejim idi
2000-dən çox keçmiş məcburi köçkün evlərinə qayıdıb-İlham Əliyev
“Azercell Telekom” MMC yeni iPhone 15 smartfonlarını rəsmi olaraq təqdim edir
Ölkədə quraşdırılan yeni nəsil nəzarət-kassa aparatlarının sayı açıqlanıb
İlham Əliyev Zəngilanda Şəhərsalma Forumunda çıxış edib
Sabah Bakıda qısamüddətli yağış yağacaq.28° isti olacaq
Düşənbədə Azərbaycan və Tacikistan baş nazirlərinin görüşü olub
Qarabağda mülki obyektlərdə külli miqdarda silah-sursat aşkar edilib
Azərbaycan və Türkiyə nümayəndə heyətləri Naxçıvanda görüşüblər
Qənirə Paşayeva İkinci Fəxri xiyabanda dəfn edilib
Sahibə Qafarova Dublində fransalı həmkarı ilə görüşüb
Naxçıvanın elektroenergetika sistemi yenidən qurulacaq